Docentes de infantil

IMG-20141014-WA0005"Txikiak direnean.... umeak zaindu, maitatu eta musukatzea dut helburu."

HAURTZAINDEGIA

Rakel Faces Fernández

HAUR ESKOLA

Maider López de Alda Reinares

Laura Sáenz Muro

Emma Sanz Sanz

Teresa Fernandez Ruíz-Carrillo

IMG 5223  "Nahiz galdu, nahiz irabazi, seguru ikasi"

LAGUNTZAILEA HH.

Ana Mediero

San Bizente ikastola. Calle Fueros, 5 01320 Oion. 945-60 12 06 - Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.