IKT proiektua

gnu-linux 650x200

Dakizuenez ikastolan garrantzi handia ematen diogu teknologi berriei, hauek baitira munduarekin konektatzen gaituzten tresnak.

gnu-linux 650x200

Laburbilduz hau da orain arte egin dugun bidea teknologien inguruan:ç

1.- Ikastolako bloga: www.sanbizenteikastola.org
Egun, ikastolan ezinbestekoa iruditzen zaigun tresna, gure
blog-a da. Familia eta eskolaren arteko harremanak, birtualak badira ere, era bizi eta sortzailean izan daitezen.
Familiak, eskolak eta ikasleek osatzen duten hezkuntza komunitate baten errealitatea da bloga.
Komunikazio tresna honek duen alderik indartsuena hauxe da: zentroaren inplikazioa. Denok hartzen dugu parte blogean, gurea baita, bakoitzak bere eran ahalik eta osotasun handiena transmititu nahian. Gainera, bere formatu bisualak, ikasleak egunero mugitzen diren ingurumena hobeto ezagutzera laguntzen du.

2.- ikastolako Web gunea: www.sanbizenteikastola.info

Bertan topatu dezakezue ikastolaren informazio erabilgarriena

3.- Irakasleen blogak:
Dagoeneko hamahiru irakaslek bere blog propioa argitaratzen dute, bertan klasean egindako lana, azterketen datak, lanen epeak, egunerokotasunaren irudiak eskuratu ditzakezue, eta nola ez, parte hartu iruzkinen bidez.

4.- Software askearen aldeko apostua
Gure ikastolak software librearen aldeko apustua egin zuen 2008an. Urrats hori emateko arrazoi nagusiak hauek izan dira:

• Software askea hezitzailea da.
• Software askea eraikitzailea da.
• Software askea etikoa da.
• Software askea legala da.
• Software askea anitza da.
• Software askea merkea da.

Dagoeneko, gure ikastolako ordenagailu guztiek Ubuntu izeneko sistema eragile askea dute eta horietan instalatuta dagoen software gehiena lehendik ezagutu dute gure ikasleek.

5.- Txanela globalizatua LH 5, LH 6
Kurtso hauetan IKTak erabat txertatuta daude eguneroko dinamikan, kanoia eta ekipoak erabiliz horretarako.

6.- LH 5, LH 6 eta DBH osoan ikasleen erregistro digitala.
Ikasleen asistentzia, jarrera, etxerako lanak... informazio guzti hau erregistro digital batean jartzen dugu eta urtarriletik aurrera gurasoak eskuragarri izango dute, hau da, inzidentzia bat dagoenean, automatikoki gertatutakoaren berri izango dute beraien e-postan.

7.- Ikastolako gestiorako intraneta.

8.- Irakasleen formakuntza: blogen hedapena, picassa, egutegien kudeaketa, intraneta,...