HEZKUNTZA PROIEKTUA

HAURTZAINDEGI BAT BAINO GEHIAGO

Hezkuntza Proiektua eta ingurune seguruak eskaintzen ditugulako. Profesional kualifikatuen talde bat daukagu, haurren garapen osoa bultzatzeko eta egiten dutenarekin prestatutak eta ilusionatutak.
Ez konformatu gutxiagorekin. 0 eta 3 urte bitarteko ikasleak, hezita eta xehetasunez zainduak.
Ikasle bakoitzaren jarraipena egiten dugu egunero, non haur bakoitzaren ongizatea ikasteko egokia den behatuko dugun, ikaslearentzat eduki berriak atzemateko eta barneratzeko prest egoteko.
Maitasuna, jolasa, emozioa... oinarri hartuta, ikaskuntza bultzatzen da.

Esperimentazio errealak, musika, jakin-mina, autoestimua eta enpatia osatzen dute gure ikasleen egunerokoa San Bizente ikastolan.

Zurekin, Gurekin, Elkarrekin.

San Bizente ikastola. Calle Fueros, 5 01320 Oion. 945-60 12 06 - Helbide elektroniko hau spambot-etatik babestuta dago. JavaScript gaituta izan behar duzu ikusi ahal izateko.