Category: 8A Euskal Literatura

PoorBest

Review

Written by Super User

Euskal lurraldeen arteko harremanak Ertaroan ezagutzeak izugarrizko jakinmina piztu ohi du gurean; hala arlo zientifikoan nola gizarte mailan.

Aranzadi Zientzi Elkarteak, Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura, Euskara, Gazteria eta Kirolak Sailaren babes ekonomikoarekin, gai horren inguruko lanak bildu eta berregin ditu. Dagoen informazio guztia jaso eta honako Web orrian irauli da ikertzaile eta zaleek erabilera eman diezaioten asmoarekin.

Helburu horiek abiapuntutzat hartuz ertaroko gazteluen gaia autatu zen erakargarriena kontsideratzeagatik. Hori dela eta, Gipuzkoan (11), Nafarroan (4) eta Araban (1) kokatutako 16 gaztelu aukeratu dira eta euren Katalogo xume bat idatzi da. Arreta jarriz Testuinguru Historikoan edo gazteluak sortu zireneko une politikoan, gaztelu horien Eraikuntzaren Ezaugarrietan (kokapena, eraikitzeko sistema, etab.). Azkenik, Historia Arkeologikoa garatzeko saikera egin da, esku-hartze arkeologikoen kontaketa aurkeztuz, hala nola azaldutako material arkeologikoena.

Date insert:

San Bizente ikastola. Calle Fueros, 5 01320 Oion. 945-60 12 06 - Helbide elektroniko hau spambot-etatik babestuta dago. JavaScript gaituta izan behar duzu ikusi ahal izateko.